Back

Toyota Corolla G6 (Παρουσίαση αυτοκινήτου)

Κάποιοι μπορούν και υλοποιούν εγκαταστάσεις ολοκληρωμένες στο αυτοκίνητό τους, χωρίς να είναι επαγγελματίες εγκαταστάτες. Χρειάζεται χέρια που «πιάνουν», μεράκι και υπομονή. Ο Διονύσης Μαρίνος, ιδιοκτήτης του Corolla G6 της παρουσίασης, διαθέτει και τα 3, καθώς διατηρεί επιχείρηση επισκευής και φύλαξης σκαφών θαλάσσης στο Χαλκούτσι Ωρωπού. Ένα μεγάλο μπράβο είναι το λιγότερο που του αξίζει καθώς πρόκειται για ένα πλήρως ενεργό ηχοσύστημα, με ιδέες και λύσεις πάρα πολύ έξυπνες.

Η εγκατάσταση κράτησε πάνω από 3 μήνες, αφού έπρεπε να εργάζεται στο αυτοκίνητό του στον ελεύθερο χρόνο του. Η αγορά των προϊόντων έγινε σταδιακά, από Χαλκίδα και Αθήνα, ενώ η επιλογή τους είναι του ιδίου αφού έψαξε και ρώτησε αρκετά.

Πηγή του συστήματος επιλέχθηκε η Alpine DVA 9861Ri με τον επεξεργαστή PXA H701 και το controller του RUX C701. Αυτά μαζί με τον ενισχυτή Four channel της Genesis αποτελούν πρόταση του Νίκου Ολύμπιου, ενός εξαίρετου γνώστη του caraudio (και όχι μόνο). Τα συγκεκριμένα μάλιστα ανήκαν στον Νίκο (αγοράστηκαν ως μεταχειρισμένα) οπότε η καλή απόδοσή τους είναι εγγυημένη. Ο Διονύσης διαθέτει ακόμα δύο ενισχυτές της Orion τον 2150SX και τον 2100HCCA.

Το τρίδρομο σετ εμπρός, αποτελείται από tweeters της Peerless BC 255C064-04 και οδηγούνται από τα δύο κανάλια του Genesis, midrange του ίδιου κατασκευαστή 10cm 850571, οδηγούμενα από τα άλλα δύο κανάλια του Four Channel, και midBass τα 8ιντσα της conchord (by peerless) τα οποία έχει αναλάβει ο Orion 2150SX. To subwoofer είναι και αυτό της peerless, το 830564 της σειράς XLS, σταθερή αξία στα sub, με 2 πηνία 4Ω έκαστο συνδεδεμένα παράλληλα μεταξύ τους και το δύσκολο έργο του ελέγχου του έχει αναλάβει ο δυνατός Orion 2100HCCA.

Η κούτα του sub είναι τύπου bass reflex, με port 7cm διάμετρο και 17cm βάθος, με χωρητικότητα 45 λίτρα.

Tweeters και mid είναι τοποθετημένα σε βάση με βραχίονες που στηρίζονται επάνω στα κολονάκια, φέρνοντας τα ηχεία πάνω απ το ταμπλό όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, δίνοντας δυνατότητα
ρύθμισης κλίσης και στους 2 άξονες. Μια πολύ έξυπνη ιδέα που δεν κρύβει εκπλήξεις στην ρύθμιση του ηχοσυστήματος αφού έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή, μιας και ρυθμίζεται ανά πάσα στιγμή θελήσει ο Διονύσης.

Τα 8in της conchord φιλοξενούνται σε πολυεστερικό panel στις πόρτες της Corolla, οι οποίες έχουν μονωθεί πολύ τακτικά παντού (και η ταπετσαρία της πόρτας). Η λιτή αλλά καλαίσθητη και τακτοποιημένη εγκατάσταση στον χώρο αποσκευών μαρτυρά τις ώρες που αφιέρωσε ο ιδιοκτήτης για την τοποθέτηση.

Η πηγή και ο controller του DSP είναι τοποθετημένα στο ταμπλό σε πολυεστερική κατασκευή, αρκετά ψηλά για να είναι εύκολα προσβάσιμα. Τα προστατευτικά των ηχείων είναι custom. Τα interconnect είναι της audison, τα καλώδια ηχείων no name, όπως και το καλώδιο ρεύματος και γείωσης (2AWG). Έχουν χρησιμοποιηθεί πόλοι της Macrom οι οποίοι συνδέονται στην μπαταρία της Delphi 70Αh 870CCA. Ο πυκνωτής της SPL έχει χωρητικότητα 5F και είναι τοποθετημένος πίσω από το panel του Genesis, όπως και o PXA H701 της Apline.

Όλα αυτά έδεσαν αρμονικά μεταξύ τους δίνοντας ένα πολύ ευχάριστο ηχητικό αποτέλεσμα. Με τον όγκο να πρωτοστατεί, την παντελή απουσία τραβηγμάτων του sub και το αρμονικό δέσιμο με τα 8in, το Corolla αναπαράγει την μουσική παθιασμένα και με πυγμή. Η σκηνή εμφανίζεται πάνω στο ταμπλό με ανεπαίσθητο rainbow effect στα άκρα της το οποίο μπορεί να διορθωθεί «παίζοντας» με τις κλίσεις, με πάρα πολύ καλό κέντρο και αρκετά καλό ύψος. Εμείς στο Car Audio Test το ακούσαμε εξονυχιστικά, όχι για να κρίνουμε τον εγκαταστάτη και το ηχοσύστημά του αλλά για να το παρουσιάσουμε και να επισυνάψουμε κάποιες ατέλειες που, αν θελήσει ποτέ, μπορεί να τις διορθώσει.

Στα επιμέρους σημεία λοιπόν και ξεκινώντας από την μεσουψηλή περιοχή έδειξε αρκετά αξιόλογο με ταχύτητα, αρκετό σώμα αν και ελαφρώς κλινικό. Σε μεγάλες εντάσεις υπάρχει μια τραχύτητα που την δημιουργεί το tweeter διότι η κατασκευάστρια εταιρεία το δηλώνει κόρνα των 96db. Αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό διότι με την σταδιακή αύξηση του volume αρχίζει να «σκεπάζει» το mid, βλέπετε τι σημαίνει 6 dB παραπάνω σε δυο ηχεία δίπλα-δίπλα. Πρέπει να γίνει μια παρένθεση εδώ ότι ο Διονύσης επέλεξε τα συγκεκριμένα tweeter αφού το αρχικό setup της Corolla ήταν τέσσερα 8” conchord και για να τα αντισταθμίσει χρησιμοποίησε τα συγκεκριμένα tweeter. Ακόμα κι έτσι ως έχουν τα πράγματα θα μπορούσε κάλλιστα να συμμετάσχει και σε κάποιο event ICE με αξιώσεις. Το 8in έδινε ένταση και όγκο στην μπότα με μεγάλη ταχύτητα και ακρίβεια ακόμα και σε υψηλές εντάσεις. Μια ελαφριά ουρά δεν προβλημάτισε αντιθέτως έκανε το άκουσμα πιο εντυπωσιακό. Το sub της peerless εμφάνισε τα γνωστά του χαρίσματα, με βαθύ χαμηλό πλούσιο σε αρμονικές και με αρκετή ζωντάνια υποβοηθούμενο από τον πολύ δυνατό ενισχυτή που το οδηγούσε αβίαστα. Σαν αποτέλεσμα, με το πολύ καλό δέσιμο της πόρτας και του sub, αποτελούσε το πιο δυνατό σημείο του αυτοκινήτου.

Βέβαια όταν έχεις στα χέρια σου το όπλο της Alpine που με τις υπερπλήρεις ρυθμίσεις ανά κανάλι έχεις βάλει τα θεμέλια για κάτι σωστό. Σε τέτοιου είδους ηχοσυστήματα ειδικά όταν παίζουν και ενεργά, είναι απαραίτητη προϋπόθεση ο επεξεργαστής.

Το συνολικό αποτέλεσμα ήταν άρτιο δικαιώνοντας τις επιλογές του Διονύση, και πάλι μπράβο του για την υπομονή του και το μεράκι του.

 
  • Toyota Corolla G6 (sources)
  • Toyota Corolla G6 (right mid)
  • Toyota Corolla G6 (right woofer)
  • Toyota Corolla G6 (left mid)
  • Toyota Corolla G6 (night)

Car Audio Toyota Corolla 8" speaker

Car Audio Toyota Corolla mid tweeter (dashboard)

 
KIOKASnet banner Button
CADENCE
Intersound Banner Button
revolution sound Banner Button
AlfaSound Banner Button
ellicon Banner Button
hxoseikona
 
(C) Car Audio Test - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 72ms (19 queries, 8ms)