Back

Παρουσίαση ηχοσυστήμστος αυτοκινήτου DAIHATSU FEROZA

Πριν λίγες ημέρες επικοινώνησε μαζί μας ο Κος Νάσος Δοξάκης για να παρουσιάσει το αυτοκίνητό του στο Car Audio Test

Πράγματι συναντηθήκαμε απογευματινή ώρα, κατάλληλη για καφεδάκι και συζήτηση του εν λόγω ηχοσυστήματος.

Νάσος:
Η επιλογή των προϊόντων έγινε με βάση την αγάπη για τον ήχο, χρήματα πολλά δεν μπορούσα να διαθέσω και γι αυτό τον λόγο έψαξα και για μεταχειρισμένα σε συνδυασμό και με ηχητικό εξοπλισμό που είχα κρατήσει από παλαιότερες εγκαταστάσεις.

Τα προιόντα που επέλεξα είναι, ενισχυτής audison lrx 6.9 που αγοράστηκε πρώτος και ήταν μεταχειρισμένος, για τον λόγο ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν έχει χώρο για να τοποθετηθούν εύκολα δύο, η περισσότεροι ενισχυτές, αλλά και λόγο του ότι είναι "ευέλικτος" μιας και διαθέτει ενεργό crossover και για τα έξη κανάλια του (tweeter, midbass, subwoofer), καθώς επίσης θα ήθελα να έχω και κάποιο ελεύθερο χώρο για τις αποσκευές.
Tweeter HERTZ Mille ml28,το subwoofer xls 12" dualcoil της peerless.
Τα midbass είναι τα HERTZ Mille 165k όπου αγοράστηκαν και αυτά μεταχειρισμένα.
Το καλώδιο interconnect είναι της stinger το οποίο είναι τριπλό.
Τέλος, για πηγή επέλεξα το ALPINE 117ri.

 
  • DAIHATSU FEROZA (ALPINE interior)
  • DAIHATSU FEROZA (audison LRX 6.9)
  • DAIHATSU FEROZA (audison LRX 6.9 lights)
  • DAIHATSU FEROZA (door panel HERTZ MILE 165K)
  • DAIHATSU FEROZA (tweeter Hertz mile ml28)

Η εγκατάσταση έγινε στο κατάστημα του Τάσου Σιμωνίδη (bassjunkies), τα πάνελ και οι υπόλοιπες κατασκευές (subwoofer-κουτί ενισχυτή) που κατασκεύασε ο Τάσος, ντυθήκαν με υλικά τα οποία ταιριάζουν απόλυτα με αυτά του αυτοκινήτου, δερματίνη για τις πόρτες και μοκέτα για την κούτα του subwoofer και το κουτί του ενισχυτή. Η κατασκευή για τον ενισχυτή έγινε με σκοπό τον σωστό εξαερισμό του, την εύκολη πρόσβαση στο πάνελ των ρυθμίσεων, την ανάγκη για βάση για να ακουμπήσει το sub σταθερά και χωρίς φόβο ζημίας, αλλά και το οπτικό αποτέλεσμα.

Οι γρίλιες τοποθετήθηκαν απλά για να δώσουν μια όμορφη πινελιά στο αποτέλεσμα, μιας και ο audison διαθέτει ανεμιστήρα ο οποίος ενεργοποιείται αυτόματα όταν ζεσταθεί.

Οι πόρτες μονώθηκαν με πισσόχαρτο και στην εξωτερική αλλά και την εσωτερική πλευρά της λαμαρίνας εσωτερικά της πόρτας. Μετά τις πρώτες δοκιμές ακρόασης η μπαταρία του αυτοκινήτου έδειξε ότι δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει σε δύσκολα τραγούδια με βαθύ χαμηλό. Έτσι λοιπόν κρίθηκε απαραίτητη η αντικατάσταση της με μια kinetik hc1400 η οποία ακόμη και σε ακροάσεις που περνούν την μια ώρα, ενεργοποιεί τον κινητήρα χωρίς τον παραμικρό δισταγμό.

Αφού ήπιαμε τα καφεδάκια μας έφτασε και η ωραία στιγμή της ακρόασης.
Λίγο πριν κλείσουμε τις πόρτες του αυτοκινήτου ο Νάσος ζήτησε να είμαστε αυστηροί στην αξιολόγηση ώστε με αυτόν τον τρόπο να τον βοηθήσουμε να εντοπίσει τα όποια λαθάκια υπάρχουν για να προβεί σε βελτίωση του ήχου, όπου αυτή είναι εφικτή.

Ηχητική ακρόαση
από τον Νίκο Κωνσταντινίδη και Μάριο Λίτσα.

Τοποθετώντας το πρώτο δισκάκι μας στην σχισμή της ALPINE πηγής, κοιταχτήκαμε ταυτόχρονα με τον Μάριο αναφωνώντας, παίζει πολύ καλά!!!
Ας πάρουμε τα πράματα με τη σειρά.

 
  • DAIHATSU FEROZA (sub peerless xls12 interior)
  • DAIHATSU FEROZA (woofer peerless xls12 interior)
  • DAIHATSU FEROZA (car audio interior)
  • audison LRX 6.9 (adjustment)
  • DAIHATSU FEROZA (back side)

Τα πρίμα του είναι καθαρά, αναλυτικά και όπου χρειάζεται με όγκο. Οι δαχτυλισμοί από τα έγχορδα αν και ακουγόντουσαν ελαφρώς "κλινικοί" ηχητικά, περνούσαν με περίσσεια καθαρότητα και αμεσότητα. Με πολύ αυστηρή αξιολόγηση θα θέλαμε λίγο περισσότερη ζωντάνια ώστε να ακουστεί περισσότερο η φυσικότητα.

Το μεσαίο φάσμα κινήθηκε επίσης σε αρκετά καλό επίπεδο. Μεστός ήχος με αβίαστες μεταβάσεις δυναμικών και με τα φωνητικά σε συνδυασμό με τον όγκο ανέβασαν ψηλά τον πήχη της ακρόασης. Παρόλο που το σύστημα είναι δυο δρόμων, νιώθεις ότι υπάρχει και τρίτο μεγάφωνο που καλύπτει εξ ολοκλήρου τη μεσαία περιοχή.
Η μεσουψηλή περιοχή δεν είναι καθόλου προβολική, αλλά αντιθέτως σωστή και ισορροπημένη. Ο λόγος που το αναφέρουμε αυτό είναι ότι σε δίδρομα συστήματα αυτοκινήτου που τα μεγάφωνα μεταξύ τους έχουν αρκετή απόσταση, είναι πολύ δύσκολο να ελεγχθούν συχνότητες από 800Hz έως το σημείο αποκοπής κοντά στο crosspoint των 2-2,5KHz και να μπορούν να αποδώσουν την απαιτούμενη μάζα ήχου ψηλά στο ταμπλό.

Το χαμηλό γέμιζε εντυπωσιακά τον δύσκολο χώρο του αυτοκινήτου και δη του συγκεκριμένου, δένοντας σωστά με τα υπόλοιπα μεγάφωνα. Στα έντονα μεταβατικά στερούνταν ελαφρώς λίγο από έλεγχο, δίνοντάς μας το φαινόμενο της "ουράς". Σε κάποια μουσικά κομμάτια μας άρεσε αυτή η συμπεριφορά, ο ακροατής νοιώθει το άπλετο βαθύ χαμηλό να σε αγκαλιάζει, ενώ υπάρχουν στιγμές που δεν το ακούς αλλά αντιλαμβάνεσαι την ποσότητα στα καθίσματα.

Το ίδιο περίπου ισχύει και για την μεσοχαμηλή περιοχή συχνοτήτων η οποία κάποιες φορές μας ξάφνιασε ευχάριστα με τον όγκο της.

DAIHATSU FEROZA (interior HERTZ MILE ) Συμπέρασμα
Με αυστηρά κριτήρια το άκουσμα του συνόλου του ήχου του αυτοκίνητου παρόλο που είναι καθημερινής χρήσης, εκτός δρόμου και με οικονομικά συνοδά ήχου, είναι πάρα πολύ καλό. Θα μπορούσε να παρευρεθεί σίγουρα σε διαγωνισμό Sq στο επίπεδο της χροιάς του ήχου του η οποία δεν έχει να ζηλέψει κάτι και από ακριβότερα σύνολα. Το μόνο αρνητικό σημείο είναι ότι παρουσιάζει μια μικρή διαφοροποίηση στο ύψος της εικόνας στις αντρικές και γυναικείες φωνές. Αυτό θα μπορέσει να το βελτιώσει ο Νάσος ενεργοποιώντας την ρύθμιση που του παρέχει η πηγή, την χρονοκαθυστέρηση.

Εμείς θα δώσουμε ένα μεγάλο μπράβο στον Νάσο Δοξάκη που λόγω επαγγέλματος αναγνωρίζει τον καλό ήχο καθώς και στον Τάσο Σιμωνίδη από το κατάστημα car audio bassjunkies που έφτιαξαν ένα ηχοσύστημα έτσι όπως ακριβώς το ζήτησε ο ιδιοκτήτης του.

 
ellicon Banner Button
hxoseikona
KIOKASnet banner Button
CADENCE
Intersound Banner Button
revolution sound Banner Button
AlfaSound Banner Button
 
(C) Car Audio Test - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 80ms (20 queries, 9ms)