Παρουσίαση ηχοσυστήμστος αυτοκινήτου DAIHATSU FEROZAΠριν λίγες ημέρες επικοινώνησε μαζί μας ο Κος Νάσος Δοξάκης για να παρουσιάσει το αυτοκίνητό του στο Car Audio Test Πράγματι συναντηθήκαμε απογευματινή ώρα, κατάλληλη για καφεδάκι και συζήτηση του εν λόγω ηχοσυστήματος. Νάσος: Τα προιόντα που επέλεξα είναι, ενισχυτής audison lrx 6.9 που αγοράστηκε πρώτος και ήταν μεταχειρισμένος, για τον λόγο ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν έχει χώρο για να τοποθετηθούν εύκολα δύο, η περισσότεροι ενισχυτές, αλλά και λόγο του ότι είναι "ευέλικτος" μιας και διαθέτει ενεργό crossover και για τα έξη κανάλια του (tweeter, midbass, subwoofer), καθώς επίσης θα ήθελα να έχω και κάποιο ελεύθερο χώρο για τις αποσκευές. Η εγκατάσταση έγινε στο κατάστημα του Τάσου Σιμωνίδη (bassjunkies), τα πάνελ και οι υπόλοιπες κατασκευές (subwoofer-κουτί ενισχυτή) που κατασκεύασε ο Τάσος, ντυθήκαν με υλικά τα οποία ταιριάζουν απόλυτα με αυτά του αυτοκινήτου, δερματίνη για τις πόρτες και μοκέτα για την κούτα του subwoofer και το κουτί του ενισχυτή. Η κατασκευή για τον ενισχυτή έγινε με σκοπό τον σωστό εξαερισμό του, την εύκολη πρόσβαση στο πάνελ των ρυθμίσεων, την ανάγκη για βάση για να ακουμπήσει το sub σταθερά και χωρίς φόβο ζημίας, αλλά και το οπτικό αποτέλεσμα. Οι γρίλιες τοποθετήθηκαν απλά για να δώσουν μια όμορφη πινελιά στο αποτέλεσμα, μιας και ο audison διαθέτει ανεμιστήρα ο οποίος ενεργοποιείται αυτόματα όταν ζεσταθεί. Οι πόρτες μονώθηκαν με πισσόχαρτο και στην εξωτερική αλλά και την εσωτερική πλευρά της λαμαρίνας εσωτερικά της πόρτας. Μετά τις πρώτες δοκιμές ακρόασης η μπαταρία του αυτοκινήτου έδειξε ότι δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει σε δύσκολα τραγούδια με βαθύ χαμηλό. Έτσι λοιπόν κρίθηκε απαραίτητη η αντικατάσταση της με μια kinetik hc1400 η οποία ακόμη και σε ακροάσεις που περνούν την μια ώρα, ενεργοποιεί τον κινητήρα χωρίς τον παραμικρό δισταγμό. Αφού ήπιαμε τα καφεδάκια μας έφτασε και η ωραία στιγμή της ακρόασης. Ηχητική ακρόαση Τοποθετώντας το πρώτο δισκάκι μας στην σχισμή της ALPINE πηγής, κοιταχτήκαμε ταυτόχρονα με τον Μάριο αναφωνώντας, παίζει πολύ καλά!!! Τα πρίμα του είναι καθαρά, αναλυτικά και όπου χρειάζεται με όγκο. Οι δαχτυλισμοί από τα έγχορδα αν και ακουγόντουσαν ελαφρώς "κλινικοί" ηχητικά, περνούσαν με περίσσεια καθαρότητα και αμεσότητα. Με πολύ αυστηρή αξιολόγηση θα θέλαμε λίγο περισσότερη ζωντάνια ώστε να ακουστεί περισσότερο η φυσικότητα. Το μεσαίο φάσμα κινήθηκε επίσης σε αρκετά καλό επίπεδο. Μεστός ήχος με αβίαστες μεταβάσεις δυναμικών και με τα φωνητικά σε συνδυασμό με τον όγκο ανέβασαν ψηλά τον πήχη της ακρόασης. Παρόλο που το σύστημα είναι δυο δρόμων, νιώθεις ότι υπάρχει και τρίτο μεγάφωνο που καλύπτει εξ ολοκλήρου τη μεσαία περιοχή. Το χαμηλό γέμιζε εντυπωσιακά τον δύσκολο χώρο του αυτοκινήτου και δη του συγκεκριμένου, δένοντας σωστά με τα υπόλοιπα μεγάφωνα. Στα έντονα μεταβατικά στερούνταν ελαφρώς λίγο από έλεγχο, δίνοντάς μας το φαινόμενο της "ουράς". Σε κάποια μουσικά κομμάτια μας άρεσε αυτή η συμπεριφορά, ο ακροατής νοιώθει το άπλετο βαθύ χαμηλό να σε αγκαλιάζει, ενώ υπάρχουν στιγμές που δεν το ακούς αλλά αντιλαμβάνεσαι την ποσότητα στα καθίσματα. Το ίδιο περίπου ισχύει και για την μεσοχαμηλή περιοχή συχνοτήτων η οποία κάποιες φορές μας ξάφνιασε ευχάριστα με τον όγκο της.
Εμείς θα δώσουμε ένα μεγάλο μπράβο στον Νάσο Δοξάκη που λόγω επαγγέλματος αναγνωρίζει τον καλό ήχο καθώς και στον Τάσο Σιμωνίδη από το κατάστημα car audio bassjunkies που έφτιαξαν ένα ηχοσύστημα έτσι όπως ακριβώς το ζήτησε ο ιδιοκτήτης του. |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |